sobota 14. března 2020

Úterý 17.3.


Skupinová práce JARO-
MOTÝL –
sešit Jaro, list Housenka Rozárka
1.     Přečtěte si str. 4 a splňte úkoly.
2.     Zkuste popsat části těla motýla v sešitě na str. 5.
3.     Přečtěte si článek o housence Housenka Rozárka.
4.     Vystřihni a nalep do sešitu na str. 5 vývoj motýla, popiš. Zkontroluj popis částí těla motýla.

M – 2 sloupečky z listu
M3 str.86
86/1
Úloha připravuje žáky na dělení třemi. Učitel nechá žákům možnost řešit úlohu celou škálou strategií: manipulace s víčky, vyznačování skupinek po třech kolečkách, převedení do jiné reprezentace – lineárního uspořádání, zjištění počtu koleček a jeho vydělení třemi, které může probíhat opět různými strategiemi.
86/2
Žák si doplní známé údaje z rodokmenu (jména podle vazeb a věku osob) do připravené šablony na sousední straně. Všechny údaje lze najít na straně v M2 59/2. Podle doplněného rodokmenu žáci řeší úlohu.
86/3 Pokud děti cvičení bez použití pomůcky nezvládnou, nedělejte ho.
86/4
U druhých dvou trojúhelníků žák pravděpodobně nasadí metodu pokusů, neboť bude řešit dílčí trojúhelník, ve kterém jsou zadána rohová čísla, podobně jako v úloze 73/3.
86/5 Pokud děti cvičení bez použití pomůcky nezvládnou, nedělejte ho.

Čj - Psaní/čtení  Písanka3 – str.1 procvičování, Přečtěte dětem Já, Baryk (příloha) splnit úkoly v sešitě Jaro str.16

Žádné komentáře:

Okomentovat

Výlet do Malé Chuchle