MOTÝL –
sešit Jaro, list Housenka Rozárka
1.
Přečtěte
si str. 4 a splňte úkoly.
2.
Zkuste
popsat části těla motýla v sešitě
na str. 5.
3.
Přečtěte
si článek o housence Housenka Rozárka.
4.
Vystřihni
a nalep do sešitu na str. 5 vývoj motýla, popiš. Zkontroluj popis částí těla
motýla.
M
– 2 sloupečky z listu
M3 str.86
86/1
Úloha připravuje žáky na dělení třemi.
Učitel nechá žákům možnost řešit úlohu celou škálou strategií: manipulace s
víčky, vyznačování skupinek po třech kolečkách, převedení do jiné reprezentace
– lineárního uspořádání, zjištění počtu koleček a jeho vydělení třemi, které
může probíhat opět různými strategiemi.
86/2
Žák si doplní známé údaje z rodokmenu
(jména podle vazeb a věku osob) do připravené šablony na sousední straně.
Všechny údaje lze najít na straně v M2 59/2. Podle doplněného rodokmenu
žáci řeší úlohu.
86/3 Pokud děti cvičení bez použití pomůcky nezvládnou,
nedělejte ho.
86/4
U druhých dvou trojúhelníků žák
pravděpodobně nasadí metodu pokusů, neboť bude řešit dílčí trojúhelník, ve
kterém jsou zadána rohová čísla, podobně jako v úloze 73/3.
86/5 Pokud děti cvičení bez použití pomůcky nezvládnou,
nedělejte ho.
Čj - Psaní/čtení – Písanka3
– str.1 procvičování, Přečtěte dětem Já, Baryk (příloha) splnit úkoly v sešitě Jaro
str.16
Žádné komentáře:
Okomentovat