V příloze
posílám obsah sešitu Jaro. Budu ho posílat po listech, tak jak na nich budeme
postupně pracovat. Pokud někdo chcete celý sešit na jednou, napište.
ČJ – UČ str. 131/1,2 –
pište, nacvičujte podle potřeby na papír
M – M3
str.80
80/1 Už jsme dělali s menšími čísly.
80/2
Hlavní cíle: propojuje životní zkušenosti se vztahy rovnosti,
nerovnosti a kombinatorikou
Pomůcky: sada mincí (Můžete si je nakreslit nebo použít
skutečné mince.) – Vybírejte z mincí, které dvě se o 15 Kč liší.
Úlohy jsou náročné, zejména druhá (kolik má Aleš peněz) z hlediska
kombinatoriky (celkem 6 řešení). Žák pracuje zároveň s číslem jako veličinou
(její jednotka je koruna) i s číslem jako počtem (počet mincí).
80/3
Hlavní cíle: získává
hlubší pohled do desítkové soustavy
Máme dva typy řešitelských strategií: 1. hledání číslice U první úlohy „Jaké dvě stejné číslice musím přidat k
číslu 3, abych dostal 7?“ 2. metody pokusů.: U druhé úlohy: Žák napíše 11 + 1 = 16. Zamítne. Napíše 12
+ 2 = 16. Zamítne. Napíše 13 + 3 = 16. Zajásá.
Zkuste úlohy vyřešit tak, jak to děti zvládnou.
V pondělí pošlu řešení.
Důležité je umět spočítat příklady na pracovním listu
ze středy.
80/4 Nová hra – ještě jsem ji nedělali – vynechte.
Písanka2 – str. 30-31 procvičování, kontrola a opravy v Písance2
Hádanky
na březen (v příloze)
Žádné komentáře:
Okomentovat