čtvrtek 12. března 2020

Pátek 12.3.


Pátek
V příloze posílám obsah sešitu Jaro. Budu ho posílat po listech, tak jak na nich budeme postupně pracovat. Pokud někdo chcete celý sešit na jednou, napište.
ČJ – UČ str. 131/1,2 – pište, nacvičujte podle potřeby na papír
M M3 str.80
80/1 Už jsme dělali s menšími čísly.
80/2
Hlavní cíle: propojuje životní zkušenosti se vztahy rovnosti, nerovnosti a kombinatorikou
Pomůcky: sada mincí (Můžete si je nakreslit nebo použít skutečné mince.) – Vybírejte z mincí, které dvě se o 15 Kč liší.
Úlohy jsou náročné, zejména druhá (kolik má Aleš peněz) z hlediska kombinatoriky (celkem 6 řešení). Žák pracuje zároveň s číslem jako veličinou (její jednotka je koruna) i s číslem jako počtem (počet mincí).
80/3
Hlavní cíle: získává hlubší pohled do desítkové soustavy
Máme dva typy řešitelských strategií: 1. hledání číslice U první úlohy „Jaké dvě stejné číslice musím přidat k číslu 3, abych dostal 7?“ 2. metody pokusů.: U druhé úlohy: Žák napíše 11 + 1 = 16. Zamítne. Napíše 12 + 2 = 16. Zamítne. Napíše 13 + 3 = 16. Zajásá.
Zkuste úlohy vyřešit tak, jak to děti zvládnou. V pondělí pošlu řešení.
Důležité je umět spočítat příklady na pracovním listu ze středy.
80/4 Nová hra – ještě jsem ji nedělali – vynechte.
Písanka2 – str. 30-31 procvičování, kontrola a opravy v Písance2
Hádanky na březen (v příloze)

Žádné komentáře:

Okomentovat

Výlet do Malé Chuchle