Škola 1. 9. – 25. 9. 20
ČJ – Opakování učiva – věta, slovo, slabika hláska; psaní u,ú,ů; psaní i/í po měkkých souhláskách, psaní y/ý po tvrdých souhláskách
M – Opakování učiva, násobilková tabulka – N tabulka, pamětné násobení 2, 4; písemné sčítání
PRV – rodina, škola - spolužáci – vztahy ve škole, třídní pravidla, plán lavice, plán třídy, cesta do školy, bezpečnost, pravidla silničního provozu, chování na silnici
VV – kresba budovy školy
PČ – obal na učebnici nebo sešit, kroucené šňůrky
HV – Kamarádi, Voláme sluníčko
3.9. měření výšky a rozpětí
4.9. Hra na obchod
7. - 11. 9. tematická skupinová práce
TV –18.9. Jízda zručnosti na kole na školní zahradě. (Pokud máte vhodné prkno, které je možné na kole přejíždět, prosím v tento den o jeho zapůjčení.)
28. 9. státní svátek
TV - 2.10. Výlet na Hvíždinec: vhodné oblečení a obuv, batůžek, pláštěnka, pití, svačina, mapa okolí a kompas(pokud máte), igelitová taška na sběr přírodnin, blok, psací potřeby. Sraz a rozchod ve škole, konec vyučování podle rozvrhu 12.30.
Tématický Dú:
1. Nakresli plánek vašeho bytu a popiš ho.
2. Sestav svůj rodokmen. (pracovní list)
3. Vyber si dvě kladné a dvě záporné povahové vlastnosti, napiš jejich názvy a nakresli k nim obrázky.
4. Vyber si jednu kladnou a jednu zápornou povahovou vlastnost, napiš, co dělá, jak se chová člověk, který takovou vlastnost má.
5. Napište a nakreslete, jak se podílíte na domácích pracích.
6. Vyznač do plánku, mapy svou cestu do školy.
7. Nakresli dopravní značky, které vidíš cestou do školy, napiš jejich název a druh. Napiš, co nám značka říká.
8. Do obrázku kola popiš a dokresli, jak má být správně vybaveno. (pracovní list)
Z těchto domácích úkolů si vyber alespoň jeden a ukaž ho v úterý 22. 9. nebo ve středu 23. 9.
Žádné komentáře:
Okomentovat