Pracovní sešit na M – opravy na str.
74
Sešit Práce a čas dokončit nebo
opravit str. 1-8, 12-13, 18-21
Písanky zůstaly ve škole.
Tento týden odevzdáváme tematický Dú:
1.
Přines dva různé kalendáře. Udělej k nim srovnávací diagram,
do každého okna stačí tři věci. Řekni si o diagram.
2.
Přehledně napiš názvy ročních období. Ke každému období napiš
měsíce. Ke každému měsíci nakresli jednoduchý obrázek.
3.
Vyber si nějakou lidskou činnost a nakresli tři obrázky: Jak ji
lidé prováděli dříve, jak ji provádějí nyní a jak si představuješ, že by ji
mohli provádět v budoucnu. Obrázky nadepiš minulost, současnost,
budoucnost.
4.
Změř a zapiš:
Jak
dlouho ti trvá cesta do školy?
Jak
dlouho trvá, než napíšeš domácí úkol?
Jak
dlouho trvá, než se uvaří oběd?
Jak
dlouho snídáš?
Jak
dlouho si čistíš zuby?
Jak
dlouho trvá, než uděláš 20 dřepů?
Vymyslete
ještě dvě činnosti, které změříte.
Řekni si
o tabulku.
5.
Nakresli, co dělají v zaměstnání tvoji rodiče, a napiš, co
k tomu potřebují.
6.
Nakresli nejméně 6 různých výrobků, napiš, kdo je vyrobil.
7.
Napiš nejméně 5 názvů povolání, nakresli nebo nalep obrázky a
napiš, co je k nim potřeba.
Únor 24-29
Pondělí
–
Čj – diktát str.105/14
Aj – sešit Člověk, lidské smysly v angličtině
Dú:
Přečíst v sešitě Člověk, co jsme napsali o smyslech.
PRV – sešit Práce a čas
Úterý -
Tv – plavání - v Berouně
- 9.55 –11.25 Sraz ve škole jako obvykle
v 7.45, část první hodiny budeme ve škole. Pojedeme autobusem od
školy. Návrat kolem 12.30 do školní jídelny.
Děti z družiny předám. S sebou na vyučování penál, budeme mít
Matematiku, na plavání v batůžku svačina, pití, pláštěnka,
v igelitové tašce – plavky (musí být přiléhavé), ručník, mýdlo, pro
dlouhovlasé dívky požadují v bazénu koupací čepici. Pro sušení vlasů je
důležitý hřeben.
Středa –
Přinést
tematický úkol Čas a práce.
ČJ – Dú na pondělí 9.
3. Učebnice str. 92/4 vybrat 3 věty a napsat do domácího sešitu.
Čj - Dílna čtení – vlastní kniha
Dú: Každý den asi 10 min číst a čtení zapsat.
Vyberte knihu, kterou budou děti pravidelně číst a nosit do školy každé úterý,
pokud možno i ostatní dny. List vyplňují děti, rodiče se jen podepíší. Pokud se
některý den ke čtení nedostanou, napíší krátce důvod (únava, nemoc,
kroužek,..). Ke čtení
doporučuji knihy pro začínající čtenáře s větším typem písma. Zápisy budeme
kontrolovat a nalepovat do sešitu každé úterý během Dílny čtení, kdy budeme
z knihy číst i ve škole. Pokud děti knihu dočtou, vyzvednou si a vyplní
vizitku ke knize. Knihu mohou představit ve třídě.
Pč – střih pro jeviště
Čtvrtek –
Přinést
tematický úkol Čas a práce.
ČJ – sešit kontrola a
opravy (do pondělí)
Písanka2
– str.26-27 ZzŽž
Aj – sešit Člověk, Story Spots! uč str. 38
- CD 25
Pátek –
M – časovka kontrola a
opravy (do pondělí)
Písanka2 – str.28 - 147, str. 29 Rozlišuj!, kontrola
a opravy v Písance2 (do čtvrtka)
2. – 6. 3. Jarní
prázdniny
Žádné komentáře:
Okomentovat