ČJ – Hlásky, samohlásky, souhlásky tvrdé
s měkké
M – Počítáme do 100, násobení 2,3,4 –
pochopení principu a nalezení výsledku
PRV – člověk – části těla,
péče o zdraví, hygiena, výživa, nemoci, úrazy
VV – kresba lidské postavy
PČ – pomůcka na rozlišování tvrdých a měkkých souhlásek, šaty pro krychli a jejich střih
HV – Koťata, Hlava ramena
8. 1. Hoblinková dílna
110Kč www.hoblinkovadilnicka.cz
20. 1. - 24. 1.
Tématická skupinová práce – člověk
30. 1. Vysvědčení, konec
vyučování 11.35
31. 1. Pololetní
prázdniny
Plavání - v Berouně
úterky - 9.55 –11.25 - 25.2.,10.3., středa 11.30-13.00 - 11.3.(náhrada za jarní prázdniny), úterky - 9.55 –11.25 - 17.3., 24.3., 31.3., 7.4., 14.4., 21.4., 28.4..
Tématický Dú pro
všechny: Vyber si nakažlivou nemoc nebo
úraz, který jsi měl a popiš do tabulky.
Tématický Dú výběrový:
1. Nakresli lidské tělo a popiš jeho části.
2. Nakresli hlavu a popiš všechny její části.
3. Nakresli a popiš všechny části horní končetiny.
4. Nakresli a popiš všechny části dolní končetiny.
5. Nakresli sídla lidských smyslů, napiš jejich názvy, názvy
smyslů a napiš, k čemu je používáme.
6. Vyber si alespoň 6 vnitřních orgánů a napiš, k čemu
slouží.
7. Vyber si nakažlivou nemoc, kterou jsi měl a popiš ji.
Řekni si o tabulku.
8. Vyber si úraz, který jsi měl a popiš ho. Řekni si o
tabulku.
9. Nakresli a napiš, co patří do základní výbavy lékárničky.
10.
Nakresli a pojmenuj alespoň 10 zdravých
potravin. Alespoň u jedné napiš, proč si myslíš, že je zdravá.
11.
Nakresli a pojmenuj alespoň 10 nezdravých
potravin. Alespoň u jedné napiš, proč si myslíš, že není zdravá.
12.
Nakresli hygienické prostředky a potřeby,
které používáš při mytí svého těla. Napiš jejich názvy.
13.
Přines na výstavku prázdné obaly od mycích,
čistících nebo hygienických prostředků. Udělej k nim cedulky a napiš, na
co se používají.
Z těchto domácích
úkolů si děti alespoň jeden vyberou. Připraví si ho a ukáží ve středu 5. 2.
nebo ve čtvrtek 6. 2.
Žádné komentáře:
Okomentovat