ČJ
– Opakování, mluvíme
různými jazyky, vlastní jména osob a zvířat: psaní velkých písmen, jméno a
příjmení, adresa bydliště. Abeceda: cvičíme správné pořadí písmen, řadíme slova
dle abecedy, rozdíl s abecedou anglickou, velká a malá písmena. Využití
abecedy v praktickém životě.
Aj
– Rodina a škola,
seznámení s anglickou abecedou, čísla, barvy
M – Počítání do 20 – opakujeme počítání
v první a druhé desítce a začínáme počítat s přechodem, krokování,
cyklotrasa, hra autobus, hra na obchod
PRV – Pracovní návyky, orientace v budově,
vztahy mezi žáky, školní pomůcky, blízké okolí školy, značky, třídění odpadu,
rodokmen, dům/byt,
VV – kresba budovy školy, kresba krajiny z prázdnin
PČ – kroucená šňůrka, obal na sešit nebo
knihu, práce se stavebnicí – nábytek,
sestavení obytné místnosti, navlékání korálkového počítadla
HV – Ty
a já, Hymna, Koťata-Kdo a kdo…
2.9.
Vyučování končí 8.40
3.
a 4. 9. Vyučování končí 11.35
Od
5. 9. Vyučování podle rozvrhu
5.
9. Třídní schůzka od 16.30 hod
16.9.
– 20.9. Tématická skupinová práce
Úkol pro všechny: S pomocí dospělého z rodiny
vytvoř svůj rodokmen. Můžeš dokreslit i další okénka, nebo některá naopak
nevyplnit. (Děti dostanou list)
Další výběrové úkoly:
1.
Zeptej
se někoho ze svých předků (nejlépe prarodičů) na dobu, když byl tak starý jako
teď ty. Vyplň tabulku. (Děti dostanou list.)
2.
Napiš,
jaké máš zvířátko, jak se o ně staráš, co všechno potřebuje k životu, nakresli ho nabo nalep jeho obrázek.
3.
Nakresli
plánek svého pokoje a popiš ho.
4.
Nakresli
plánek vašeho bytu a popiš ho.
5.
Vypátrej,
kolik máš bratranců a sestřenic a kolik roků je nejstaršímu členovi vaší rodiny
a zapiš na list papíru.
6.
Nakresli
a popiš svou cestu do školy, kterými ulicemi jdeš, kde odbočuješ, kde
přecházíš. (Možno vyznačit v mapě.)
7.
Nakresli
dopravní značky, které vidíš cestou do školy, napiš jejich názvy (nejméně 5).
8.
Zeptej
se rodičů, co dělali ve škole nejraději a proč. Vyprávěj o tom.
9.
Zeptej
se rodičů, co jim ve škole nešlo a jak se jim to podařilo zvládnout. Vyprávěj
nám o tom.
Z těchto
domácích úkolů si děti jeden vyberou, nakreslí na list papíru velikosti A4 a
ukáží ho, nebo si připraví povídání na středu 25. 9. nebo čtvrtek 26. 9..
Žádné komentáře:
Okomentovat